כיצד תימנעו מקרינת הנייד: המדריך השלם

כיצד תימנעו מקרינת הנייד: המדריך השלם

לא פעם שמענו על נזקי הקרינה הנגרמים לנו מהמכשיר הסלולרי. נזקים אלו יכולים להביא לנזק קשה במערכות הגוף. לכן, יש השלכות לשימוש לא נכון במכשיר הנייד. אספנו לכם את כל הטיפים לשימוש נכון בנייד ולמניעת החשיפה לקרינה היוצאת מהנייד שלכם – כי הבריאות שלכם היא מעל הכל.

  1. קניית מכשיר סלולרי עם דירוג קנייה נמוך

אפשר להקדים תרופה למכה – קנו מכשיר נייד שדירוג הקרינה שלו נמוך, כך תימנעו מחשיפה לקרינה מהתחלת השימוש בסלולר. אנו נשתמש בתקן האירופאי לדירוג הקרינה, בו משתמשת ישראל כדי לקנות מכשיר שיצמצם ככל האפשר את חשיפתנו לקרינה. יש צורך בבירור שהמכשיר לא עובר את 2 בדירוג של שיעור הספיגה הסגולית (SAR). לידיעתם – האייפון כמעט ולא עובר את התקן האמריקאי של הספיגה הסגולית, ועומד על 1.6 בדירוג המספרי. כאשר תקנו מכשיר נייד בעל פליטה נמוכה של קרינה תמנעו מהבסיס את החשיפה לקרינה המסוכנת לבריאותנו.

  1. צמצמו פגיעת קרינה מסביבתכם הקרובה

מחקר שנעשה טען כי כאשר המכשיר הסלולרי נמצא בתוך מקום סגור המקיף אותו מתכת, הוא יוצר בתוכו קרינה אדירה. לכן, הימנעו משימוש יצר בדיבורית. בנוסף, הקפידו על שימוש נכון בסלולרי שלכם: אל תצמידו את הנייד לאוזן שלכם אלא הקפידו על שימוש ברמקול או באוזניית בלוטות', הימנעו בשימוש במכשיר כאשר הקליטה היא נמוכה כיוון שכאשר המכשיר הנייד "עובד" קשה יותר המכשיר פולט יותר קרינה והקפידו לשלוח יותר הודעות טקסט.

  1. תפחיתו את השימוש במכשירים אלחוטיים

המכשירים האלחוטיים אמנם מקלים ומשפרים את איכות חיינו, אך נמצא כי המכשירים האלחוטיים השונים למיניהם מסרטנים ומעלים את הסיכוי לחלות בסרטן. לכן, הימנעו משימוש במכשירים אלחוטיים אלו. השתמשו באינטרנט קווי או מקמו את הנתב של האינטרנט האלחוטי במקום בו אתם הכי פחות מרבים להשתמש.

  1. שימוש נכון במכשירים חשמליים

מכשירים חשמליים הנמצאים בקרבתנו פוגעים בנו וגורמים לנו להיות חשופים לקרינה עשרים וארבע שעות ביממה שבע ימים בשבוע. לכן עשו שימוש נכון במכשירים החשמליים הקיימים בסביבתכם הקרובה. כאשר אתם ישנים, הרבה מכשירים חשמליים נשארים דולקים ועדיין פולטים קרינה. לכן הקפידו לכבות כל מכשיר שיכול להישאר בחוסר שימוש במהלך הלילה. שימו לב במיוחד לסלולרי כאשר הוא בהטענה – מומלץ להשאיר את הנייד לפחות 3 מטר מכם בלילה ובמקום נמוך ורחוק ככל האפשר. לא רק תמנעו חשיפה לקרינה, שימוש נכון במוצרי החשמל יכול לחסוך לכם גם כסף!

מאמרים נוספים 

סרטונים 

פופולרי 

מה זה טלפון כשר

כיום כל אדם דתי יכול לקנות לעצמו טלפון כשר וזאת

הנחות ומבצעים על קניית אביזרי סלולאר

אמא, נשבר לי המסך. אבא, האוזניות הלכו לי לאיבוד. אני

אפליקציות בריאות שיעזרו לכם לנהל אורח חיים בריא

הטלפון הנייד שלנו הוא כבר מזמן לא רק טלפון, הוא

איך לשמור על הסלולרי שלכם?

החובה בשמירת המידע בסלולרי היום אין מישהו שאין לו נייד

עשו לנו לייק 

עקבו אחרינו 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן