כיצד תשמרו על הסמארטפון שלכם מפני פריצה? המדריך המלא

כיצד תשמרו על הסמארטפון שלכם מפני פריצה? המדריך המלא

בשנים האחרונות הסמארטפון הפך להיות איבר חדש בגוף האדם – בלעדיו אנו לא שלמים ומוגבלים. אין אחד שלא חושב לעיתים קרובות שהסמארטפון שלו הוא כל עולמו, אך כיצד אפשר למנוע פריצות, גניבות וחשיפת מידע מתוך הסמארטפונים השונים? אספנו לכם כמה מרכיבים להגנה המרבית על המכשיר הסלולרי החכם שלכם.

  1. נעילת מכשיר – נעילת מכשיר באמצעות קוד היא הדרך הפשוטה והבסיסית ביותר לשמור על המידע האישי שלכם. סיסמא בת ארבע ספרות, שש ספרות ויותר תורמות בצורה משמעותית להגנה על המכשיר האישי שלכם. כמובן שיש אפשרויות אחרות כגון החלקת האצבע בצורה מסוימת על מסך הנעילה, נגיעה במקום מסוים על מסך הסמארטפון ועוד. כל אלה נועדו כדי לספק הגנה בסיסית ונחוצה.
  2. סיסמאות – האקרים בדרך כלל מחפשים סיסמאות ופרטי אשראי שונים כאשר הם פורצים למכשירכם האישיים, לכן חשוב לשמור על רמת אבטחה גבוהה באתרים אלו על ידי בחירת סיסמא חזקה וטובה. לרוב ישנה עדיפות לאות קטנה וגדולה באנגלית, מספר של ספרות וסימן.
  3. שימוש ברשתות אלחוטיות ובלוטות' – למרות שרובנו משאירים את מצבים אלה פועלים ברוב הזמן, מומלץ לכבות את מצבים אלה כיוון וכאשר הם פועלים גם כשלא נעשה בהם שימוש הסמארטפון חשוף לפריצות. בנוסף, גם כאשר מחוברים לרשת אלחוטית שלא מאובטחת הסמארטפון חשוף לפריצה על ידי האקרים שונים ברחבי רשת האינטרנט.
  4. אנטי וירוס – הסמארטפון הוא בעצם מחשב כיס, שגם אותו יכולים לתקוף וירוסים. אם אתם משתמשים באייפון, אין צורך להתקין אנטי-וירוס חיצוני. דבר זה אף עלול לפגוע במערכת ההגנה של המכשיר. אם מנגד אתם משתמשים במכשיר של אנדרואיד, התקנת אנטי וירוס היא דבר טוב ואף מומלץ בשבילכם.
  5. עדכון גרסא – אל תתעצלו לעדכן גרסא. כאשר מופיע לכם אייקון של עדכון הגרסא לחצו עליו ומהרו לעדכן לגרסא החדשה ביותר, זאת מכיוון שהעדכון כולל גם תיקוני אבטחה ושיפורים של מערכת ההפעלה. דבר זה "יחזק" את האבטחה של הסמארטפון שלכם ברוה המקרים.
  6. הורדת אפליקציות בצורה בטוחה וחוקית – הימנעו מהורדת אפליקציות שאינם מחנות האינטרנט של מערכת ההפעלה של הסמארטפון – קחו זאת כחוק. אתרים רבים מתחזים לאתרי הורדת אפליקציות והקבצים שבהם חושפים את הסמארטפון שלכם לפריצות ווירוסים רבים. אפליקציות עם גישה למיקרופון ולתמונות יכולה להקליט אתכם או לעשות שימוש בתמונות האישיות שלכם כאשר הגישה היא למפתחי האפליקציה, דבר המאפשר חשיפת מידע אישי שלכם.

מאמרים נוספים 

סרטונים 

פופולרי 

מה זה טלפון כשר

כיום כל אדם דתי יכול לקנות לעצמו טלפון כשר וזאת

הנחות ומבצעים על קניית אביזרי סלולאר

אמא, נשבר לי המסך. אבא, האוזניות הלכו לי לאיבוד. אני

אפליקציות בריאות שיעזרו לכם לנהל אורח חיים בריא

הטלפון הנייד שלנו הוא כבר מזמן לא רק טלפון, הוא

איך לשמור על הסלולרי שלכם?

החובה בשמירת המידע בסלולרי היום אין מישהו שאין לו נייד

עשו לנו לייק 

עקבו אחרינו 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן